2011. november 4., péntek

Második lépés a MENTOROK!

Köszönöm, hogy itt vagy megint.


Ebben a MENTOR témában fontos tudni, hogy bármennyire is 
szeretnéd, nem fogod tudni kihagyni Őket.


Aki úgy gondolja, hogy ki lehet hagyni, az sajnos nagyon téved!


Én is elkövettem ezt a hibát, mire megértettem, hogy szükségem 
van Rájuk több szempontból is:


- Nagyon nagy tudással rendelkeznek
- Hatalmat motivációs erőt képviselnek
- Pontos leírásokat és videókat adnak, hogy mit tegyél
- Mozaikszerűen összeáll a kép, azaz a teendőd a végére
- Legtöbbször ingyenesen hozzájutsz az oktatási anyagokhoz
- Bármit kérdezhetsz tőle
- Mindig segít Neked


Megnyugtatom, hogy Ők is állandóan fejlesztik tudásukat, 
és a lényeg, hogy nekik is van mentoruk, akiktől tanácsokat
kapnak.


Nem csak a magyar, hanem az amerikai és az angol mentor is, 
szívvel lélekkel segíti a munkádat, és ehhez nem kell angolul 
értened és beszélned, elég ha a fordított szövegeket küldöd 
e-mailben, fordító programon keresztül (én ezt használom). 
Tökéletesen megértik és tökéletes válaszokat is kapok.


Javaslom a google @gmail.com e-mail fiókot, mert nagyon jól fordítja 
az angol és más nyelveken érkező leveleket is, és nem okoz gondot 
nekem egy amerikai, vagy más nemzetiségű, nyelvű ismerőssel 
beszélgetni, vagy tanácsot kérni... 
(Ha kell, segítek beállítani a fordítást a @gmail.com fiókban!).
Sajnos, a @hotmail.com fiókom nem fordított rendesen, vagy néha 
elfelejtett mozdulni is, így kénytelen voltam váltani...


A böngészőnek mindenképpen javaslom a Google Crome-t, vagy a 
Firefox-ot. Az Explorer-t használóknak a Bing Toolbar fordítóját 
javaslom, mert a google sokat hibázik, vagy alszik. 
Feltétlenül telepítse a fordítót hozzá! 
Ez a későbbiekben szükséges lesz, majd az angol nyelvű oldalakhoz... 
(Én a Crome-t használom)


Félreértések elkerülése végett, csak azért jelzem zárójelben, hogy 
mit és hogyan használok, hogy látható legyen az, mennyi mindent 
változtattam ahhoz, hogy a rendszer hibátlanul, akadálytalanul 
működjön és ami a legfontosabb, hogy gyors legyen...


Nekem az idő a legdrágább kincs...
EZ NEM PÓTOLHATÓ!




A múltkor adtam egy kis házi feladatot, remélem tetszett.
Ha valaki kihagyta akkor pótolhatja, a bannerre kattintva :




Ui.:
Ne felejtse el a Mentorokban elmondottakat!
Tényleg csak Önön múlik, hogy milyen szinten fog a 
későbbiekben az életszínvonalán javítani...



A következő írásomban a Mentorok-2-ről fogok írni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése